TARGOWISKO
Możesz tu kupić warzywa i owoce. Świeże mięsą i inne delikatesy z lokalnych wędzarni. Koniecznie przyjdź i spróbuj natury!
grabskie sioło
Zapraszamy na kajaki, rowery, grill, ognisko. Zorganizujemy dla Was wszelkie spotkania i imprezy.
sCHRONISKO
Przygarnij psa...
"Są dwa światy i jedno słońce,
które u nas słabiej coś grzeje [...]"
Skierniewice, dn. 05.04.2011 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawa
poniżej 206 000 EURO
prowadzonym w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2004r. Nr 19,poz.177 z póż. zm.),
I. Zamawiający:
Zakład Utrzymania Miasta Sp. z o.o.,
96-100 Skierniewice, ul. Sobieskiego 75 A, woj. łódzkie,
wysokość kapitału zakładowego 1 385 000,00 zł., wpisany pod nr KRS: 0000166504
Sąd Rejonowy dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi, XX wydział KRS
tel. (046) 833-30-08; fax (046) 833-30-08
adres poczty elektronicznej(e-mail): zum5@onet.eu
strona internetowa: www.zum-skierniewice.pl
II. Tryb zamówienia : przetarg nieograniczony.
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczone będą istotne warunki zamówienia: www.zum-skierniewice.pl
Przewiduje się możliwość pobierania SIWZ bezpośrednio w siedzibie Zamawiającego
w pokoju nr 3.
Uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są:
w sprawach proceduralnych: Sławomir Koza pok. 3 lub Anna Patrzałek pok. Nr 3,
Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego-01/ZP/2011
IV. Opis przedmiotu zamówienia:
Dostawa soli drodowej DR z antyzbrylaczem:
-sól drogowa Dr z antyzbrylaczem--- 600 ton
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych, wariantowych i równoważnych.
Wspólny słownik zamówień publicznych kod CPV: 14440000-7
V. Termin wykonania zamówienia – sukcesywnie od dnia
04.05.2011 do dnia 31.03.2012 roku
VI. Miejsce wykonania zamówienia: Zakład utrzymania Miasta Sp. z o.o. ul. Sobieskiego 75 A, 96-100 Skierniewice
VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: .
1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Potwierdzeniem spełnienia tego warunku będą dokumenty określone w pkt. 2.5.
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i ust.2 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych. Potwierdzeniem spełnienia tego warunku będą dokumenty określone w pkt. 2.1.
2. Na potwierdzenie spełnienia warunków złożą następujące dokumenty:
2.1 oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych
2.2 aktualny odpis z właściwego rejestru,
2.4 aktualną koncesję
2.5 oświadczenie oferenta
3. Warunki płatności: Należności za zakupioną sól drogową będą realizowane na konto wykonawcy w terminie 30 dni od daty otrzymania faktury VAT.
VIII. Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie:
cena (koszt) – 100%
IX. Miejsce i termin składania ofert: siedziba zamawiającego, pok. nr3 Termin składania ofert upływa dnia 20.04.2011 r. o godz. 1200.
X. Miejsce i termin otwarcia ofert: siedziba zamawiającego – pok. nr 3, termin otwarcia ofert 20.04.2011r. o godz. 12.30
XI. Termin związania ofertą: 30 dni od daty składania ofert.
XII. Termin przekazania ogłoszenia o zamówieniu Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych: 05.04.2011r.
ZAWIADOMIENIE O WYNIKU
Informuję, że po dokonaniu badania i oceny nie odrzuconych ofert złożonych w
przedmiotowym postępowaniu, na podstawie art. 91 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. –Prawo
Zamówień Publicznych (Dz.U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.), wybrano jako najkorzystniejszą
ofertę złożoną Kopalnia Soli „Kłodawa” która zaoferowała najtańszą ceną wynoszącą 327,18zł/t zł brutto za 1 tonę soli z transportem.
Jeżeli jesteście Państwo zainteresowani treścią protokołu sporządzonego w trakcie niniejszego postępowania, proszę o złożenie stosownego wniosku celem ustalenia terminu i trybu udostępnienia protokołu.
Dziękując za złożenie ofert w przedmiotowym postępowaniu, zapraszam do udziału w kolejnych postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego.
Z poważaniem